وزارت داخله فهرست دوازده نفری افراد متهم به «جرایم جنایی» در شهر کابل را همگانی کرد

اطلاعات روز: وزارت داخله‌ی کشور به تازگی فهرست افرادی را منتشر کرده که در جرایم جنایی در شهر کابل دست دارند و از مردم نیز خواسته است که در بازداشت این افراد با نیروهای پولیس همکاری کنند.

در این فهرست 12 نفره که امروز (سه‌شنبه، 7 حوت) منتشر شده،‌ آمده است که این افراد به جرایمی چون قتل، اختطاف، باج‌گیری، مجروحیت، سرقت‌های مسلحانه، راه‌گیری و… متهم‌اند و تحت پیگرد پولیس قرار دارند.

همزمان با این محمدمسعود اندرابی، سرپرست وزارت داخله گفته است: «به نمایندگی از هیأت رهبری وزارت و تمام منسوبین شجاع و وطن‌دوست پولیس به شما اطمینان می‌دهم که مبارزه بر ضد تروریسم،‌ جنایت پیشه،‌ اوباش، قانون‌گریز، قانون‌شکن و اخلال‌گران امنیت هیچ‌گاه سلیقوی نخواهد بود.»

آقای اندرابی از شهروندان کابل نیز خواسته است که به خاطر تأمین امنیت و نظم عامه وزارت داخله را در پیدا کردن و بازداشت این افراد همکاری کنند.

او در ادامه گفته است هویت کسانی که پولیس را در بازداشت افراد متهم همکاری کنند، افشا نمی‌شود و «مورد مکافات مادی و معنوی» نیز قرار خواهند گرفت.

گفتنی است که وزارت داخله پیش از این نیز در چندین مورد اقدام به نشر فهرست افراد متهم به جرایم مختلف جنایی در کابل کرده و از مردم خواسته بود که پولیس را در امر بازداشت این افراد همکاری کنند.