moi

سه نفر به اتهام قتل یک راننده در شهر کابل بازداشت شدند

اطلاعات روز: وزارت داخله‌ی کشور از بازداشت سه نفر به اتهام قتل یک راننده‌ی موتر نوع سراچه در شهر کابل خبر داده است.

در اعلامیه‌ی این وزارت که امروز (سه‌شنبه، 30 دلو) منتشر شده، آمده است که این افراد دو روز پیش (یک‌شنبه، 28 دلو) یک راننده‌ی موتر را در مربوطات ناحیه‌ی ششم شهر کابل با شلیک گلوله کشته و از ساحه فرار کرده بودند که در نتیجه‌ی عملیات نیروهای پولیس از ساحه‌ی کوته سنگی بازداشت شده‌اند.

در همین حال وزارت داخله در یک خبر دیگر گفته است که نیروهای پولیس مبارزه با مواد مخدر دو نفر دیگر را همراه با 39 میل تفنگچه از دروازه‌ی پلچرخی کابل بازداشت کرده‌اند.

در اعلامیه‌ی این وزارت گفته شده است که این افراد 39 میل تفنگچه و مقداری مهمات را به گونه‌ی ماهرانه در یک عراده موتر جاسازی کرده و از ولایت ننگرهار به شهر کابل انتقال می‌دادند که از سوی پولیس بازداشت شده‌اند.

وزارت داخله در ادامه گفته است که تحقیقات از این افراد جریان دارد.

همچنان این وزارت گفته است که از یک ذخیره‌گاه مخالفان مسلح دولت در منطقه‌ی «آسیا بینی» در مربوطات ناحیه‌ی سیزدهم شهر کابل 55 میل اسلحه‌ی مختلف‌النوع به‌دست آمده است.

در اعلامیه‌‌ی وزارت داخله آمده که 15 میل کلاشینکوف، یک میل کلاکوف، 39 میل تفنگچه، 78 شاژور و… در عملیات مشترک نیروهای امنیتی به دست آمده است. در پیوند به این قضیه نیز دو نفر بازداشت شده‌اند.