دختر پنج ساله‌ی افغان

تجاوز جنسی بر یک دختر پنج ساله‌ی افغان در ایران

اطلاعات روز: مسوولان سفارت افغانستان در تهران می‌گویند که یک دختر پنج ساله‌ی افغان در ولایت اصفهان ایران مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است.
مجتبی نیکزاد، مسوول نشرات و روابط عمومی سفارت افغانستان در تهران این رویداد را در صحبت با روزنامه‌ی اطلاعات روز تأیید کرد و گفت که خانواده‌ی این کودک از این موضوع به سفارت افغانستان در تهران شکایت کرده است.
آقای نیکزاد گفت که این رویداد در«خمین شهر» اصفهان رخ داده و تاکنون فرد متجاوز بازداشت نشده است.


این کودک پنج ساله افغان درحالی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است که در 14حمل امسال یک دختر هفت ساله افغان نیز مورد تجاوز قرار گرفته بود. متهم مرد 41 ساله بود که پس از تجاوز، قربانی را به قتل رسانده بود.
این کودک هفت ساله ندا نام داشت و در یک صبح زود هنگامی برای گرفتن نان به نانوایی می‌رفت، در مسیر راه مورد تجاوز جنسی قرار گرفت. فرد متجاوز چند روز پس از آن از سوی پولیس بازداشت شد و به جرم خود اعتراف کرد.
داستان تجاوز به کودکان افغان در ایران تازگی ندارد. در سال 1395 خورشیدی نیز ستایش قریشی، یک دختر شش ساله افغان از سوی یک پسر هفده ساله ایرانی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته و سپس به قتل رسیده بود. حکومت ایران قاتل ستایس قریشی را اعدام کرد.

دیدگاه‌های شما
  1. فرقی بین افقان ایران یا هر کشور دیکه نداره وقتی طفل معصوم هست ۵ سال مثل فرشته پاک هست۰باید متجاوز زنده زنده الت۰تناسلی قطع کنن بعد به فجیع ترین شکل ممکن اعدام۰بشه تا دیکه هیچ متجاوزی جرات تجاوز به خودش نده

  2. بحث ایرانی بودن نیست.بحث تجاوزه.همه جور موجود کثیف پست فطرت پیدا میشه چه ایرانی چه افعان….توی ایران هم تجاوز مردان افغان به ایرانیها کم نبوده…لطفا سعی کنید منصف باشید.”تجاوز مردان افغان به ایرانی هم تازه گی نداره.”چه بسا دردناکتر هم باشه.ادم توی مملکت خودش باشه و امنیت نداشته باشه و یه خارجی بهش تجاوز کنه…جهان سوم بی درو پیکر که قانون نداشته باشه نه میزبان حالیشه نه مهمان

  3. لعنت به کثافتایی که این کارارو میکنن من از طرف ایرانیها از ملت افغان معذرت میخوام فک نکنید ایرانیها با ملت افغان دشمنی دارند نه. بیماران جنسی به هیچکس رحم نمی کنم نه دختر نه پسر چه ایرانی چه افغانی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *